درباره ما
شیفتامون یک برنامه برای مدیریت بهتر شیفت های کاربران است که در آن امکاناتی برای مشاهده راحت تر و دسترس پذیر تر شیفت های کاری هر کاربر ارائه میشود.
کاربر میتواند با خرید اشتراک از این امکانات در مدت زمان مشخص قید شده در طول فرایند خرید استفاده کند.
برای دسترسی به امکانات نرم افزار ،اشتراک (پلن )هایی از جمله یک ماهه ، سه ماهه ،شش ماهه و یک ساله تعریف شده است که کاربر با انتخاب هر کدام از این پلن ها و پرداخت هزینه ی آن میتواند در مدت اشتراک از خدمات شیفتامون استفاده کند.
در صورت وجود هرگونه مشکل در فرایند پرداخت ، حق کاربر نقض نمی شود و درصورتی که پیش از پردازش درخواست توسط شیفتامون مبلغی از حساب کاربر کم شده باشد ، هزینه های پرداختی کاربر به ایشان بازگردانده میشود.
فرایند پرداخت:
فرایند خرید و پرداخت در شیفتامون شامل موارد زیر میباشد:
1- ثبت نام و ورود به برنامه
2- انتخاب یکی از پلن های پرداخت در برنامه
3-انتقال به درگاه پرداخت و پرداخت هزینه
4-فعال سازی اشتراک مورد نظر
چنانچه در هر یک از موارد فوق مشکلی پیش آید کاربر میتواند با استفاده از راه های تماسی که در صفحه اصلی سایت و صفحه تماس با ما درج شده ، با پشتیبانی تماس حاصل کند و مشکل را تا برطرف شدن آن پیگیری کند.
فرایند مرجوعی:
کاربران میتوانند درصورت عدم تمایل به ادامه استفاده از اشتراک خریداری شده حد اکثر ظرف مدت یک هفته از زمان خرید مراتب را به پشتییبان شیفتامون که در بخش تماس با ما ذکر شده است اطلاع دهند تا مبلغ باقی مانده از اشتراک به حسابشان برگردانده شود.